Lyssnar förtillfället på: ¡Baila Reggaeton! - en underbar spelningslista. får mig att gå tillbaka i tiden och tänka på när jag och Johanna dansade dancehall, så himla kul. Jag har dansat hela mitt liv främst hiphop & dancehall, men även salsa och cha-cha-cha. Jag och Johanna höll även på med gymnastik och aerobics som små. Det är så underbart att använda kroppen på det sättet tycker jag. Numera är man som en stel käring. 

Ligger i sängen med en kopp söder-te, min psykiatri bok och & katalog från Jotex. (& datorn.) Det är så skönt att lägga sig ensam ibland, och veta att man har mannen utanför sovrumsdörren, och bara ligga här för sig själv och låta tankarna flyga iväg. (men sen älskar jag att somna bredvid honom ännu mer.) 

jag har ju som sagt åkt på ett rejält förkylningsvirus, som inte vill gå över. Var hos läkarn idag och fick hostmedicin utskrivet, dock är det nästan värre att gå utan röst och ha super svullna körtlar. Får hoppas att det snart går över. 

Nu är vi verkligen påväg mot mörkare tider, tittar ut genom fönstret nu och det är kolsvart, klockan är bara 22:07? Lite deprimerande, men på något sätt ganska mysigt också. Jag gillar verkligen vintern & sommaren, men avskyr allt däremellan, mellanting är ingenting för mig, allt eller inget.

Godnatt. ♥

 

Kommentera

Publiceras ej