Godkväll ♥

Torsdag kväll.
Denna dagen startade med finbesök av Emelie Rouhana & mys-Filippa.
Jag & Sebastian fick äran att ha henne här under tiden Emelie var iväg på lite
ärenden. Underbara unge, så lätt att ha & göra med! Allas favorit tjej.

När Emelie kom tillbaka åkte vi bort till Freeport. Som alla säkert vet så jobbar
jag där, och har gjort sedan 2012. Jag måste säga att det stället (enligt mig!) bara
blir sämre och sämre. Jag tycker ändå att där har funnits många roliga butiker. (eller ja, några..)
Men nu känns det som att butikerna stänger en efter en. Så nej, någon shopping blev där inte.

Men det är väll tur att nätet finns! Jag ÄLSKAR att bara sitta & kolla igenom alla inredningsbutiker
på nätet. Söker lite inspiraiton inför höstmörkret nu. Vill gärna städa ut allt det ljusa och
köra in lite burrigt. Det är lite jobbigt, och roligt, med tanke på att jag fram tills
ganska nyligen, varit totalt såld på shabby chic stilen, allt vitt och lite sletet.

Kommer att lägga upp lite inspirationsbilder här!
Ha en fin kväll.
Puss ♥

 

Kommentera

Publiceras ej